De Sfeerwinkel van Borne
0
Winkelwagen
€ 0,00
Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rw4you.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Over ons

Welkom bij RW4you,
De Sfeerwinkel van Borne
Je leest hier meer over ons. https://www.rw4you.nl/Over-ons

Social Media

 Afbeeldingsresultaat voor facebook logo

 Afbeeldingsresultaat voor instagram logo
 





 

Meld je aan voor tips & inspiratie per email




Aanmelden
Alle bedragen zijn inclusief BTW

Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen
Beste shopper,

Wij gaan er even tussenuit. Je kunt gewoon bestellen. Bestellingen die gedaan zijn voor of op 1 augustus worden nog verstuurd. Bestellingen die worden gedaan tussen 1 en 12  augustus worden vanaf 13 augustus zo snel mogelijk verpakt en verstuurd. 

Groeten Wendy RW4you